Congres.nl – Web Congressen

Elk jaar organiseert Congres.nl Webmarketing Congressen . Elk congres gaat in op een specifiek thema. Sprekers zijn autoriteit binnen hun vakgebied. De gekozen locaties zorgen voor een passende beleving. Het 2de congres is gepland in november 2012, datum wordt nog bekend gemaakt, van 13:30 / 17:30 met aansluitend een borrel tot 19:00 , hapjes en gelegenheid met de aanwezige experts in contact te komen.

Thema 2de Congres: Search Engine Marketing

Search Engine Marketing is erg belangrijk bij het boeken van online succes. Wat verandert er in Google en hoe wapent u zichzelf hiertegen? Wat is de invloed van nieuwe ontwikkelingen op uw search verkeer? Moet u zich voorbereiden op Universal search, mobile search en of sociale search?

Zet u al Facebook adverteren in of houdt u het voorlopig op Google Adwords.

Bent u op zoek naar antwoorden en visie op de toekomst van SearchEngine Marketing? Dan moet u het SEM-congres absoluut bijwonen.

Kijk hier voor het congres programma

Mark van Werven

Mark van Werven

Directeur en mede eigenaar van de Tribal Internet Groep.

“Mark van Werven is Directeur en mede eigenaar van de Tribal Internet Groep. De Tribal Internet Groep verzorgt internet marketing diensten voor vele honderden klanten in Nederland. Het onderdeel Tribal Internet Marketing richt zich op full service internet marketing voor grote online spelers. Doel is voor deze klanten het maximale rendement uit hun internet marketing activiteiten te halen. De Tribal Internet Groep richt zich daarnaast op het MKB met het merk Easy. Easy werkt nauw samen met Google en is de enige reseller van Google in Nederland.

Indrukwekkend en extreem bruikbaar “Eind 2007 vroegen we Tribal Internet Marketing om, naast het doen van een Technische Analyse, ook een websitebrede Usability Analyse uit te voeren. Het resultaat was een indrukwekkende rapportage over alle webpagina’s en een extreem bruikbare lijst met aanbevelingen.” 

Nicola StokesDirecteur van Array Ink

450% meer verkoop “De verwachting die we in het begin samen met Tribal Internet Marketing berekend hadden, is meer dan uitgekomen! Voor de start van de campagnes hoopten we 10 banken per maand te verkopen. Dit zijn er inmiddels gemiddeld 45!

Gilles van der PuttSofa.com